۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۸۰۲۸
نجفی قدسی:

مردم تا آخر پای نظام ایستاده اند | دولت نباید بی تدبیری کند

مردم تا آخر پای نظام ایستاده اند | دولت نباید بی تدبیری کند
نجفی قدسی راهپیمایی مردمی علیه آشوبگران را نشانه ایستادگی ملت پای انقلاب دانست و گفت: انتظار مردم از دولتی که نام تدبیر و امید را انتخاب کرده این است که بی تدبیری نکند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی امشب در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین گردهمایی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به وفادار مردم ایران به رهبری و نظام اسلامی گفت: ملت ایران می دانند در چه زمانی باید برای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری وارد میدان شوند و اجازه سوء استفاده به دشمن ندهند.

وی افزود: 41 سال از انقلاب گذشته اما هنوز این جوشش در مردم وجود دارد چرا که انقلاب برای احیای اسلام و دین است و مردم نمی توانند از دین خود منفک شوند، ملت ایران تا آخر پای نظام اسلامی و خون شهدا ایستاده اند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار داشت: الحمدلله رهبری خبیر و حاذق در مصدر امور قرار گرفته که کشور را از طوفان فتنه ها عبور می دهد، شعله های آتش فتنه در حال افزایش بود اما با فرمایشات ایشان در درس خارج آبی بر آتش ها ریخته شد.

وی ادامه داد: با فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه ملت توجیه شدند و صف خود را از اشرار و آشوبگران جدا کردند، مردم در راهپیمایی امروز اعلام کردند که به بی تدبیری و آشوب و بلوا معترض هستند، آشوب و اغتشاش کار مردم نیست بلکه به فرموده رهبر انقلاب دشمنان چنین کارهایی انجام می دهند در آینده دست های پشت پرده عیان می شود.

نجفی قدسی با بیان این که انتظار مردم از دولتی که نام تدبیر و امید را انتخاب کرده این است که بی تدبیری نکند، ابراز داشت: تصمیم مهمی مانند افزایش قیمت بنزین ناگهان اجرایی می شود و حتی بزرگان توجیه نبودند چه برسد به مردم، در اینگونه مسائل باید مردم را توجیه و مسائل را تبیین کرد.

وی عنوان کرد: مردم سختی ها را برای حفظ نظام تحمل می کنند چرا که نظام را راحت به دست نیاورده اند که راحت از دست دهند از این رو پای نظام تا آخر ایستاده اند، چرا هزینه بیهوده به نظام تحمیل می شود؟ چرا بدون این که مردم توجیه شوند تصمیمی مهم اتخاذ می شود که مردم معترض شوند و دشمن سوء استفاده کند؟

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: مردم بسیار خوب و آگاهی داریم که مسؤولان باید قدردان آن ها باشند و برای حل مشکلات آن ها تلاش کنند که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و بزرگان است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
2
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
باید لیدر‌های اصلی و افرادی که محرک و عوامل اصلی موثر در اغتشاشات بودند محاکمه علنی بشوند تا مردم در جریان قضایای اخیر قرار بگیرند.
1
0